Din ce în ce mai multe celule în fiecare an

Aplicațiile mobile cresc într-un ritm exponențial. Aplicațiile mobile reprezintă aproximativ o treime din tot traficul de internet al consumatorilor. Numărul utilizatorilor de telefoane mobile este, de asemenea, în creștere, cu peste 3 miliarde de oameni folosind telefoane mobile în 2018.

Numărul de aplicații mobile crește, de asemenea, cu peste 2 milioane disponibile pe Google Play Store și Apple App Store combinate. Acest lucru face dificil să ieși în evidență, motiv pentru care tot mai multe companii investesc acum în strategii de marketing pentru aplicații mobile pentru a-și crește baza de clienți.

Dezvoltarea de aplicații mobile a devenit o parte a vieții noastre de zi cu zi. Aplicațiile mobile nu sunt doar cea mai bună modalitate de a rămâne conectat, ci și o modalitate excelentă de a-ți dubla productivitatea.

Oamenii îl folosesc pentru munca lor, pentru divertisment și pentru viața lor personală. De fapt, unii oameni au mai mult de o aplicație pe smartphone, deoarece au nevoie de aplicații diferite pentru fiecare aspect al vieții lor.

Aplicațiile mobile devin din ce în ce mai populare. Din ce în ce mai mulți oameni le folosesc în fiecare zi, în timp ce numărul de telefoane mobile este în continuă creștere.

Unele dintre cele mai populare aplicații mobile sunt Facebook, Google Maps, Whatsapp și Youtube. Au un rol important în viața noastră de zi cu zi pentru că ne ajută să ne conectăm cu oamenii, să călătorim în jurul lumii și să învățăm lucruri noi despre lumea în care trăim.

Copiii folosesc celule

Aplicațiile mobile pentru copii devin din ce în ce mai populare. Unele dintre aceste aplicații pentru copii care devin populare includ:

– Galaxy Zoo, care este o aplicație științifică care permite grupării copiilor în funcție de vârstă și îi poate ajuta pe oamenii de știință să învețe despre astronomie, uitându-se la fotografii cu galaxii și grupuri de stele. A fost descărcat de peste 10 milioane de ori și a avut peste 50 de milioane de clasificări;

– Khan Academy, care este o aplicație educațională care predă matematică, știință, economie, istorie etc., cu videoclipuri de la fondatorul Academiei Khan – Sal Khan;

– Play School, care este o aplicație interactivă pentru preșcolari cu diferite activități, cum ar fi desen, colorat, pictură, muzică etc. A fost descărcată de peste 7 milioane de ori de la lansarea sa în 2014

Copiii își folosesc telefoanele în multe feluri și, adesea, acestea includ jocuri. Aceste jocuri sunt de obicei jucate pentru o perioadă scurtă de timp. Unele dintre aceste jocuri sunt educative și îi învață pe copii totul, de la înțelegerea cititului până la abilitățile matematice. Alte jocuri pe care le joacă pe telefoanele lor, cum ar fi Fortnite, pot fi, de asemenea, educaționale, deoarece îi învață cum să lucreze împreună pentru a câștiga jocul. Un tip de joc care devine din ce în ce mai popular este aplicațiile de învățare bazate pe telefonul mobil sau jocurile de învățare pe telefonul mobil care oferă copiilor o experiență interactivă, dar îi fac să învețe în același timp, mai degrabă decât să se joace doar la un joc video.

Dezvoltatorul aplicației spune: „Aceasta este următoarea generație de educație mobilă, în care folosim tehnologia pentru a ajuta copiii să învețe”.

Proliferarea aplicațiilor mobile a dus la proliferarea copiilor care folosesc celule. Acest lucru a ridicat multe preocupări cu privire la posibilele implicații ale acestor dispozitive asupra dezvoltării copilăriei. Aplicații precum Instagram, Facebook și Snapchat sunt foarte populare atât printre liceeni, cât și printre elevii de școală elementară.

Există unele aspecte pozitive asociate cu copiii care folosesc celule. Aplicațiile pot ajuta la păstrarea informațiilor în memorie. De asemenea, acționează ca o ieșire pentru creativitate atunci când copiii le folosesc pentru a-și crea propriile lucrări de artă sau povești. Aceste platforme pot oferi, de asemenea, sprijin emoțional tinerilor atunci când se simt defavorizați sau singuri, permițându-i să se conecteze cu alții în aceeași poziție prin intermediul site-urilor de socializare precum Instagram și Facebook.

Previous Post Next Post